W dniu 1.02.2024 r. odbyło się posiedzenie Rady Funduszu Turystycznego spółki turystycznej Karkonosze, na którym przedstawiono wydarzenia marketingowe na 2023 r. Dla spółki turystycznej, która otrzymała nominację do najlepszego produktu czesko-polskiego regionu przygranicznego, podsumowano następujące 3 regularne wydarzenia:
- "Pojizerský pacifik"
- Nostalgiczne pociągi 4 weekendy w sezonie letnim
- Nostalgiczne przejażdżki aniołem
- Współorganizacja działań towarzyszących dla uczestników nostalgicznych przejażdżek
- Połączenie w 2023 r. z obchodami święta rodziny Harrachów
- Komiks Jazda z hrabią
- "Prawdziwe Karkonosze"
- zarządzaniu celem podróży
- zaangażowanie innych schronisk górskich
- badanie - schroniska
- destination margeting
- kanały komunikacji DMO Karkonosze
- przewodnik
- zarządzaniu celem podróży
- "Bajkowe Karkonosze - aktywne"
- rodziny z dziećmi (8 lat)
- W 2023 r. 40 miejsc - program dla aktywnych
- rodziny z dziećmi - historia, tradycje (rzemiosło),
- wiedza, zabawa; góry i pogórze,
- Zastosowanie wyników ankiety w 2022 r,
- Zaangażowanie regionalnych producentów, specjalna karta turystyczna.